sâmbătă, 24 septembrie 2011

Bun venit!

             Bun venit.Orice intrebare aveti imi puteti scrie,iar eu o sa va raspund cat pot de repede.Intrebarile mi le puteti da la adresa evil.deed@rocketmail.com sau intr-un comentariu la una din postari.Preferabil prin e-mail totusi. 

42 de comentarii:

  1. Buna!Am de facut un eseu despre viata oamenilor contemporani.Imi dai plizz o idee?

    RăspundețiȘtergere
  2. In legatura cu viata oamenilor contemporani ai putea evidentia faptul ca acum mii de ani nivelul de trai al oamenilor era scazut,insa in armonie cu natura,iar acum este ridicat,insa in conflict cu ea.Cu alte cuvinte poti spune cum omul distruge mediul in care traieste zi cu zi pentru a avea lux.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,
    am si eu o intrebare!
    daca ai fi director de scoala,ce schimbari ai face?
    daca poti plizz ajuta-ma

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Catea NU Pai,mai intai m-as gandi la binele elevilor.As strange fonduri pentru banci noi,table,in fine,tot ce este legat de echipament si deasemenea as verifica fiecare profesor in parte pentru a vedea nivelul acestora de pregatirea.Deasemenea,elevii slabi la unele materii ar trebui sa fie ajutati in parte ca sa scape de dificultati.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am intrebari de mate sunt mai multe:
    2/3 - x/2=11/3.aflati solutia ecuatiei.
    asta a fost prima uite-o si pe a 2a:
    x=2/25 y aflati:cat la suta din x e y?
    cat la suta este x din x+y?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna
    ajutati-ma si pe mine
    caut o poezie de a lui Nicolae Dabija dar nu o gasesec,nu stiutiu cum se numeste,dar este cam asa
    "Intru ca intr-un depozit cu dinamita/in camera de carti cu licar stins;/mai trist-dupa orisice carte citita..."
    am cautat si pe google,dar va spun nu stiutiu cum se numeste

    RăspundețiȘtergere
  8. 2/3-x/2=11/3
    Amplifici fractiile ca sa ai numitor comun.Sper ca tu le-ai scris sub forma de fractie.Numitorul comun va fi 6 si va iesi:
    4/6-3x/6==22/6
    Inmultesti totul cu 6 ca sa scapi de numitor.
    4-3x=22 Aduni 4. 3x=22 Si va iesi x=22/3.

    A doua ti-o fac imediat.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Catea NU Imi pare rau,insa nu am citit despre acest scriitor.Singura sugestie pe care pot sa ti-o dau este sa cauti operele sale in parte si poate o gasesti.Cateva detalii cum ar fi anul,in ce imprejurimi a scris-o...etc ar fi de folos.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ok...trebuie sa plec.Daca mai aveti intrebari,va tog postati iar eu am sa raspund cand revin.

    RăspundețiȘtergere
  11. in ce consta specificul statelor germane carte mijlocul secolului 19??
    de ce era necesara unificarea germaniei???
    plizz daca shtii raspunde

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau insa acum nu prea am timp la dispozitie.Voi reveni mai tarziu la intrebarea ta.Intre timp poate gasesti ceva aici:
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Istoria_Germaniei

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc ca m-ai anuntat si sa sti ca ma bucur ca ai reusit singura.Multumesc deasemenea pentru compliment,iar in legatura cu varsta,as vrea sa ramana anonima.Daca vei mai avea nevoie de ajutor te astept aici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa se afle aria triunghiului dreptunghic in care se stie perimetrul de 120 cm si laturile direct proportionale cu 3,4,5.

    RăspundețiȘtergere
  16. @crisbebe
    a/3=b/4=c/5=k

    a/3=k rezulta ca a=3k
    b/4=k rezulta ca b=4k
    c/5=k rezulta ca c=5k

    a+b+c=120
    3k+4k+5k=120
    12k=120 Imparti la 12
    k=10

    rezulta ca

    a=3 ori 10=30
    b=4 ori 10=40
    c=5 ori 10=50

    Apropo,asta este ultima data cand se mai acorda ajutor la teme.Doar explicatia,nu si rezolvarea.

    RăspundețiȘtergere
  17. pai eu asta vreau sa imi explice cineva cum se rezolva nu rezolvarea asa gata ca nu inteleg nimic si copiez asa fara sa inteleg si tot degeaba ca dak mai am ceva asemanator nu o sa stiu sa rezolv.
    oricum ms mult de tot.cred ca esti cea mai buna din clasa

    RăspundețiȘtergere
  18. @crisbebe Ai inteles ce ti-am scris?Sau vre sa iti explic?

    RăspundețiȘtergere
  19. da am inteles si mi-a fost de mare ajutor pentru ca am inteles ca atunci cand in orice problema am cu dp trebuie sa fac cu k nu conteaza daca este de giometrie sau algebra.
    dar atunci cand as avea cu invers proportionale cum as rezolva?ca idee.la fel tot cu k?
    vreau doar explicatie.

    RăspundețiȘtergere
  20. da la fel,insa nu va mai fi de ex 3k ci k/3.Atentie la ecuatie!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna.De ceva timp,mai exact de 2-3 ani am niste cojite pe pielea capului care manaca si cand le le rup imi sangereaza si cateodata se mai smulg si cateva fire de par.Sti cumva vreun tratament?

    RăspundețiȘtergere
  22. Ai sau ai avut matreata sau solzi?Poate incercand sa ii iei ti-ai facut rani si ai obiceiul sa iei scoarta.Lasale si o sa ti se faca un loc liber unde nu va mai creste parul,dupa care o sa creasca la loc.Daca cojita este alba ar trebui sa mergi la farmacie si sa ceri ceva pentru problema ta.Poate nu te clatesti bine dupa ce te speli.Daca problema continua ar trebui sa mergi la medic.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  23. ms.eu stiu sa rezolv exercitiile daca am niste criterii de ex la geometrie nu ma pricep pentru ca nu stiu cum sa incep si ce trebuie sa scriu ca sa demonstrez ceva. de ex dak imi zici ca sa deomonstrez ca 2 sunt congruente trebuie sa gasesti unghiuri formate de triunghiul congruent
    cam asa cv

    RăspundețiȘtergere
  24. Trebuie sa sti foarte bine notiunile d eteorie ca sa reusesti.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna,sti vreun film gen documetar adik cu adolescenti care au un comportamente inadecvate si se drogheaza sti cv de genul asta?adik azi au venit uni la scoala care ne-au prezentat un film/documentar cu niste adolescneti care erau ok invatau nu chiuleau si in acelasi film uni care se drogau si bateau colegi chiuleau aveau probleme cu politia etc...
    sti ceva asemanator? ca mi-ar place sa vad ceva asa

    RăspundețiȘtergere
  26. buna Zoey
    spunemi si mie
    de ce Eminescu a scris poezia "Sara pe deal"
    dar sa fie scurt clar,si lamurit
    daca se poate
    multumesc,pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. @crisbebe http://www.sfatulmedicului.ro/Abuz--dependenta--si-intoxicatii/dependenta-de-alcool-si-abuzul-de-droguri-la-adolescenti_23
    http://agenda.liternet.ro/articol/13181/Iulia-Blaga/Un-documentar-regizat-de-Alex-Rotaru-si-produs-de-Kevin-Spacey-are-premiera-mondiala-la-Festivalul-Tribeca-din-New-York.html
    @Catea Nu 'Sara pe deal' este poemul dorului de dragoste, al visului pur, pe care-l imagineaza tanarul, aspirant la ideal. Manat de sentimente puternice, el isi traieste iubirea din vis si descopera armonia sufletelor si frumusetea universului. Aceste valori supreme devin echivalente cu viata insasi:

    '...Astfel de noapte bogata / Cine pe ea n-ar da viata lui toata ?'
    Cu alte cuvinte a scris-o pentru a-si exprima dragostea pentru cineva.(sau cel putin asa stiu din sursele mele)

    Ma scuzati ca n-am mai intrat,am avut niste probleme.

    RăspundețiȘtergere
  28. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  30. buna,dami te rog o idee
    colindul-obicei stravechi si sfint

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce este asa de greu?Trebuie sa scri despre originea colindelor,traditii,cand,de cand si de ce se canta,de ce este sfant...etc.

    RăspundețiȘtergere
  32. oaua,bine ca miai spus,
    ca eu nu stiam :D
    miam facut singura tema,singura cu ideiile mele

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna imi poti da exemple de derivate parasintetice pentru cuvintele:frumos si a trece

    RăspundețiȘtergere
  34. Un refrigerent este un frigider un aparat de fiert sau un aparat de incalzit?am avut la un test asta si vreau sa stiu dak am facut corect sau nu

    RăspundețiȘtergere
  35. Cred ca un aparat de racit,Derivate parasintetice ca de ex: a infrumuseti,petrecere.

    RăspundețiȘtergere
  36. Aflati forta ce actioneaza asupra unei suprafete avand A=5 cm patrati daca presiunea p=290 kpa (kilopascali).
    cine se pricepe la fizica stie ca kpa trebuie transformati in pascali.
    ma intereseaza doar prin ce formula de calcul o aflu nu si rezolvarea

    RăspundețiȘtergere
  37. Formula este p=F/S (presiunea=forta suprafata,unde forta este egala cu greutatea)
    Trebuie sa transformi S=5 cm patrati in metri patrati,caci asa e unitatea de masura din Sistemul International si la fel la kilopascal inparti cu 1000 ca de obicei.Apoi scri formula,inlocuiesti cu datele date si afli forta.Succes

    RăspundețiȘtergere